HTML

Fotósok klubja

2009.03.01. 22:51 :: oto

Megmondom őszintén, amikor arról írtam, hogy milyen jó lenne egy fotós közösséget létrehozni, nem gondoltam, hogy ilyen hamar (alig egy hónappal később) pozitív eredményekről fogok beszámolni. Arra számítottam, hogy a felhívás, miután elveszett a bejegyzések rengetegében, egy lesz majd a sok megvalósulatlan terv között. Aztán meglepődve és nagy örömmel tapasztaltam, amikor Szabó Pali már másnap jelezte, hogy őt érdekelné a dolog :O Utána pedig szép lassan érkeztek a többiek, no meg azért szóltam néhány ismerősnek is :), és így pikk-pakk összejött az a létszám, amivel szerintem érdemben együtt lehet dolgozni. A mai napon az első személyes találkozóra is sort tudtunk keríteni, és annak ellenére, hogy nem tudott mindenki eljönni, azt hiszem egész jó kis ismerkedős délutánt sikerült szervezni.

A találkozás helyszínéül a Mocco-t választottuk
































































A találkozás pont úgy zajlott, ahogy terveztem. Beszélgettünk mindenről: családról, munkáról, lehetőségekről stb. Ráadásul, mielőtt haza indultunk volna, gyorsan készítettünk pár vicces képet is.






















Krisztinek hála némelyikre még én is rákerültem






















De nem érte be ennyivel. Ha már megszerezte a gépet, gyorsan kivillantott picit a művészi vénájából is.






















De nézzük csak tüzetesen kik is voltak jelen. Horváth Vera Szelina






















Toplak Zoli barátom






















Maráczi Péter és Gabi a bmp videó-tól




















































































És az ivanfoto hajtó motorja :) Igen, Kriszti nagyon sokat támogat, és önti belém a lelket, és rámpirít, vagy megvígasztal... köszi szivi ;)

1 komment

Címkék: portré világom fotósoknak

A bejegyzés trackback címe:

https://ivanfoto.blog.hu/api/trackback/id/tr33974455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szabopal · http://szabopal.com/ 2009.03.02. 09:09:55

Látom jó volt a hangulat és a társaság is.
Sajnálom, h. nem tudtam elmenni.
Várom a következő alkalmat. :)
---
Üdv.: Pali
süti beállítások módosítása