HTML

Iván Anita: Vagyok

2009.03.03. 00:45 :: oto

Én nem vagyok egy nagy irodalmár, suliban ösztönösen ellenáltam az irodalom és nyelvtan tanításnak (azt hiszem ez érződik is a stíluson :), de amíóta bkv-zok és közben olvasással ütöm el az időt, egyre többször előfordul velem, hogy már versekre is fölkapom a fejem :O. Múltkor ez a Weöres Sándor, most meg itt van Iván Anita verse, akire/amire különösen büszke vagyok, hiszen az unokatestvéremről van szó

Vagyok

minden, mi lenni voltam bátor,
született egyszer, de meghalt százszor,
közben mindig erősebb lett a tagadástól,
vagyok,aki megunta már a csigaházat,
s én vagyok az,
akit egyszer régen
elvesztettek és megtaláltak.
 

Szólj hozzá!

Címkék: világom nem fotózás

A bejegyzés trackback címe:

https://ivanfoto.blog.hu/api/trackback/id/tr32976718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása