HTML

5. alfa party

2009.03.07. 20:59 :: oto

Nekem csak a harmadik, mert az elsőnél még nem ismertem őket, a múltkor pedig elfelejtettem elmenni :) Az Alfastudio egy bérműterem, Németh Csaba és Lukács Krisztián üzemeli, és nem csak azért örülök, hogy megismerkedtem velük, mert a bérlési díj olyan kedvező, hogy még a kezdő fotósok is megengedhetik maguknak, hogy profi műtermi körülmények között fényképezzenek, de nagy hangsúlyt fektetnek arra is, hogy összekovácsoljanak, és egyben tartsanak egy "alfastúdiós" fotós közösséget. Ezt elősegítendő, félévente rendeznek egy Alfa-partyt, ahova az összes műterembérlő meghívást kap, ráadásul a fogyasztást is a ház állja. Ezenkívűl, ugyancsak mindenki számára elérhető áron, fotós tanfolyamokat is tartanak (kezdő és haladó szinten egyaránt). Azt, hogy rendkívül jó arcok, (ami gondolom a fentiek alapján már mindenkinek egyértelmű) már csak azért írom le, hogy a megszokottnál kicsit hosszabb legyen ez a bejegyzés : )
(akit untatnak a fototechnikai handabandák, nyugodtan ugorja át a köbetkező bekezdést)
Ez a buli arra is alkalmat adott, hogy beteszteljem legújabb zsákmányomat egy Sigma 24mm 1.8 objektívet. Itt elmondanám, hogy én Nikon felszerelést használok és ennek egyetlen oka van: 8 vagy 9 éve, amikor fotózással kezdtem foglalkozni, az első gépem egy Nikon FE-10 volt. Természetesen ezek után a Nikon rendszert kezdtem bővíteni, és mivel bevált, nem láttam értelmét annak, hogy másik gyártóhoz pártoljak. Legutóbb, mégis meginogtam egy kicsit. Amióta megvan az 50-es 1.8-as Nikkorom, szinte mindenhez csak azt használtam, viszont többször is adódott olyan helyzet, amikor szélesebb látószögű objektívre lett volna szükségem. Mondanom sem kell, hogy mostmár kizárólag nagy fényerejű objektív jöhetett szóba. A Nikon azonban még horribilis áron sem kínál olyat, ami az igényeimnek megfelelne, és ekkor következett be a megingás, mi szerint lehet érdemes lenne márkát váltani, és átállni Canon-ra aki sokkal szélesebb palettán nyújt objektíveket. Szerencsére a Sigma kihúzott a pácból. Korábban ugyan ragaszkodtam ahhoz, hogy csak Nikkor lencséket használjak, de a leírások és vélemények meggyőztek arról, hogy adjak egy esélyt a Sigmának. Eddig nem okozott csalódást, persze arra is kíváncsi vagyok hogyan viselkedik majd precízebb körülmények között.
A következő képek tehát az Alfa-partyn készültek. Sajnos a nagyon-rövidtávú memóriám annyira rövid, hogy amikor papírról, cetliről nézek le egy telefonszámot legalább 5-6szor be kell pötyögnöm, ahhoz, hogy a megfelelő helyen csöngjön ki. Nagyon szégyenlem, de a bemutatkozásokkal is így vagyok, és akármennyire igyekszem, akármennyire figyelek, azonnal elfelejtem a neveket. Éppen ezért nem mindig tudom most sem elmondani, hogy éppen kik szerepelnek a képen, de remélem akiknek hiányzik a nevük, beírnak majd a kommentekhez, vagy dobnak egy emailt, és így orvosolni tudom a porblémát ;)

Mondjuk őt ismerem. Ő a Csaba






















Upsz, na erről beszéltem






















Csömör Hermina






















A műterem részben ilyenkor vetítés megy, sőt most volt két előadás is, de az elsőről és kicsit a másodikról lemaradtam






















Hm










































Legyen világosság!










































Kriszti fotója után szabadon






















Alexa










































A mindig mosolygós Judit






















És a mindig mosolygós Adrienn






















Világítás: főfény-mobiltelefon, derítés lépcsőházvilágítással : ))






















Gyuri, az AlkalmifotóS!






















Sigma 24mm 1.8 (1.8), ISO 1250. Éppenséggel ez igaz az összes képre










































Gyuri csinálta ez a képet Zoliról, otoról, és mindig mosolygós Juditról






















Szia, találkoztunk már? ;)






















Ők is nagyon aranyosak, de sajnos a nevekkel megint gondban vagyok :(





















frissítés: Mecsei Judit













































Viszont ezen a ponton már kezdett veszélyessé válni a buli...






















...szerencsére találtam menekülési útvonalat










































Nem tudom miért, hazafelé végig ezt dúdolgattam, gondoltam beteszem ide hangulat növelőnek

Szólj hozzá!

Címkék: világom fotótechnika fotósoknak

A bejegyzés trackback címe:

https://ivanfoto.blog.hu/api/trackback/id/tr31988116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása