HTML

Szilvi

2009.02.18. 18:37 :: oto

Már alig vártam, hogy vége legyen a télnek, elegem volt ebböl a nyomott időből, meg a hidegből. Aztán tegnap reggelre leesett a hó. Ho-hó, így mindjárt más :). Télen legyen hideg, és hó!! Amint végeztünk a reggelivel, meg a bilivel, meg a mesével, meg a játékkal és az öltözködéssel, Marcival gyorsan bepattantunk a kocsiba, irány az erdőbe szánkózni. Közben még mindig esett a hó. Mi meg csak rótuk az ösvényeket fel-alá. "Nézd Marci milyen szépek a fák! Nézd Marci azok is milyen szépek! Nézd Marci ott is milyen szép!" Uristen, gondoltam, nekem itt fotóznom kell. De kit? Kit tudnék beszervezni holnap délelőttre. Mert a héten csak akkor jó, jövőhétre pedig biztos elolvad majd... :(
Egész nap azon járt az eszem ki jöhetne szóba, ki az aki nem dolgozik délelőtt, és hajlandó kijönni a hóesésbe vagy hidegbe, vagy esőbe (akkor még nem tudtam milyen idő lesz), ráadásul én is csak 10-11-ig érek rá. pff. Nem egyszerű.
Aztán délután msn beszélgettem egy kedves ismerősömmel Horváth Verával, akivel egymás mellett ültünk a fotós suliban annak idején, és elpanaszoltam neki a bánatom. Erre ő mondja, hogy neki lenne egy fotózása, csak....IDE VELE!!! : ) Egy-két üzenetváltás a háttérben, és kis idő múlva már hívhattam is Szilvit, hogy egyeztessük a részleteket. Mondom: nagy hó, nagy hideg, világ vége. Szilvi mondja: ok.
Mára pedig még több hó esett, nem váltott át esőbe, a hideg is mérsékelt volt, ráadásul a nap is hét ágra sütött. ROCK 'N ROLL!!!

Szilvi. Mosolyokból kifogyhatatlan készletei vannak : )










































































































Ezen a képen imádom a hajfényt, az ágakat, rajtuk a hópamacsokat, meg a becsillogást (direkt volt)




















































































Valahol itt említhettem meg először Szilvinek, hogy ha úgy érzi nagyon hideg van, befejezhetjük a fotózást. De közben kiderült, hogy félig-meddig földik vagyunk, és annyira jól éreztük magunkat kint a szabad levegőn a friss hóban, hogy hideg ide, hideg oda, maradunk










































Ezeknek annyira jó hangulatuk van




















































































A nap pedig csak sütött és sütött












































Végül kijöttünk az erdőből, és besétáltunk a nádasba






















Szólj hozzá!

Címkék: portré

A bejegyzés trackback címe:

https://ivanfoto.blog.hu/api/trackback/id/tr62951294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása